måndag 3 november 2008

Äntligen. Faktiskt.

Att det skulle ta sådan tid att få till.

Jag är obekvämt inställd till piratnedladdning (...vilket inte betyder att jag inte gjort det. - Huskorset, mistress of inconsequence), av det enkla skälet att jag tycker att folk ska ha betalt för sina ansträngningar.
Men nu har jag ramlat på Spotify.
Det är som reklamradio. Utan Gry och Adam och Gert, med det väsentliga tillägget att Huskorset själv bestämmer vilka låtar och artister som ska spelas (dock med viss begränsning ännu, världens bästa Iris finns inte. Men 10 000 nya låtar om dagen läggs till, säger dom som bestämmer på Spotify).
Hundra spänn i månaden och reklamen försvinner.

Så där ja. Dom kan om dom vill.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Nina heter jag och jobbar på Sveriges Radio Göteborg. Skulle vilja ha med dig i vårt mogonprogram.
Kan inte du höra av dig till mig? nina.frogneborn@sr.se

Huskorset sa...

Kan du fethaja att jag gör, Nina!

Snokis sa...

Underbart! Klokt av dem att vilja ha med dig, du har ju världens röst också!

Huskorset sa...

Käraste Snokis, tack för det! Ironiskt är dock, att jag inte haft tillgång till den på ett par dar. Det var alldeles för kul i lördags kväll. Vi hade kalas här och tequilan i kombo med en illvillig dagisbakterie slog ut all tänkbar timbre;) med skrämmande precision.

Snokis sa...

Hehe, men den återvänder nog innan det är dags för sändning.