lördag 22 november 2008

Andra Avenyn 131, 132, 133

Nu ska vi vara kristallklara med att det för mig gäller en icke-återkommande miniroll som bankmadame. Icke desto mindre var det kul. Och jo, det verkar snärjigt att bena ut när vilket avsnitt egentligen sänds. Jag vet att det är tre/vecka och att varje repriseras tre gånger och som jag förstått det, sänds "mina" avsnitt den här veckan. Följande borde garantera serien tittare, det verkar fullständigt omöjligt att undvika den:

Tisdagar SVT 1 kl 20.30
Repris tisdagsavsnittet:
tis 21.50 SVT 24, ons 14.40 SVT 1, lör 13.35 SVT 1

Torsdagar SVT 1 kl 20.30
Repristider Torsdagsavsnittet:
tor 21.50 SVT 24, fre 14.40 SVT 1, lör 14.05 SVT 1

Söndagar SVT 1 kl 20.00
Repristider söndagsavsnittet:
sön 22.00 SVT 24, mån 14.40 SVT 1, lör 13.05 SVT 1

Så strängt taget kan man titta på alltihop mellan 13.05 och 14.35 på lördagen (där har vi bakfylletittarna).
Själv tänker jag kolla på´t på Svt play.

14 kommentarer:

Ting sa...

Åh fan!
Måste se!
:O)

Sus sa...

Nämen!
Kul!
Själv är jag med i Så ska det låta runt påsk.

Eh ja...
I publiken.

Fredrik sa...

Klart jag kommer kolla:) Det blir nog svtplay för min del också, det är ju världens bästa.

Anonym sa...

det är det sämsta serien NÅGONSIN! men det är kul att du är med :)

Snokis sa...

Om man vill se dig många gånger kan man ju alltid titta på alla repriserna. Märkligt med en bankmadame som är med i tre avsnitt.

Anonym sa...

Ah. Nu fattar jag. AA… Det spanar vi in, lätt.

Lotten Bergman sa...

Jag blåstirrar på tv:n för första gången på en hel vecka och tänker vad han den där Icagubben har mycket vitt i sitt kontor. Pärmar utan text på ryggen ... vem har det?

Ok, men det var inte honom jag skulle kolla på. *tappetitapp ... väntar ...*

Lotten Bergman sa...

Jag ser dig! Jag ser dig! NU! Tjohooo!

Lotten Bergman sa...

Åh, vad du letade efter en kräkpapperskorg bra!

Huskorset sa...

Åh! Haha, tack! Nu ska jag också kolla. Barnen somnar ju fan aldrig i den här huset.

Anonym sa...

hej nu såg jag dig precis. jag blev sjukt nyfiken på den där andra tryffeln... var den god på riktigt eller fick du spela dig till den??
för jag antar att den första inte var bajs? jag menar du fick spela äcklad eller hur?

Huskorset sa...

Anonym:
Var den första bajs? Fy, så äckligt, det hade jag ingen aning om.
Den andra smakade bra, det gjorde den visst det.
Den tredje också, men den började växa i munnen mot slutet.
Den fjärde spottade jag efter viss tvekan ut efteråt.
Den femte, sjätte, sjunde och åttonde också. Sedan blev det inte fler tagningar, gu´ske tack å pris.

Anonym sa...

nej jag menade inte bajs... jag tänkte bara att dom kunde ju inte ha gett dig nåt äckligt. typ method acting. utan att du fick spela äckel... äsh... jag antar att det handlar om att jag är lite av en tryffel nazi. och blev sjukt nyfiken på om det verkligen var gott på riktigt... asså exklusivt gott. inte vanligt gott.
hursomhelst 8 tagningar!! shit... du var grym. jag gillar dig och din blogg och ditt sjukt fina pepparkakshus. och jag tror att jag funderat ut vem filmstjärnan är!kram

Huskorset sa...

Nja, det var en inte exklusivt god tryffel, det var det inte (jag skojade mest med det bär med "oj var det bajs" men glömde smileyn).
Tack för fina ord!