tisdag 2 oktober 2007

Huskorset som Webmaster

Det har tydligen varit lite mackel med att kunna lämna kommentarer här, har jag förstått.
J
ag har dock varit inne och pillat runt på instrumentpanelen nu, och jag tror det ska vara åtgärdat. Skriv nåt, vetja! Jag undrar så vad det är för en det är som sitter nere i Tai-pei och läser...
Och du i N.Y., på - kan det vara ett judiskt sjukhus? Vad gör du där?
Och ni i Uddevalla, Strängnäs, Västerbotten och Finland! Jag ser er och är så glad för er! Ni är inte så många, men ni finns och mitt hjärta värmes.

Hur fan kan hon...??? ...tänker ni. Jo, ser ni. Jag är ju f.n. teateränka. Mina kvällar är långa - så när jag insåg att jag via min besöksräknargrej kan se var i världen mina läsare finns, satt jag en stund och förundrades över informationssamhället.

Och så har jag äntligen länkat till kära Jemalex, min hjältinna i etern, till höger. Om ni inte hittat mig genom henne så klicka er genast dit och läs!

Inga kommentarer: