lördag 20 oktober 2007

Det går undan i svängarna

...och nu händer det grejjer må jag säga...
Inget är klart, så jag ska inte säga nåt mer än...jevvlar i havet vad glada vi är, Filmstjärnan och jag!

Och nu över till något helt annat:
I veckan ska jag - kors i taket - jobba lite! Jag har fått ett knäck som regihora åt en regissör som ska hålla i en kurs på en utbildning för film/TV-regissörer. Det låter värre än vad det är, han ska undervisa regielever och då behöver han en slagtålig skådis att låta dom oerfarna raringarna öva på. Lite som Pigge, hästen på ridskolan i Jonstorp som alla fick börja på. Den snälla, som gick runt runt i hagen utan att man gjorde nåt.

Nu vet jag inte om det var en så lyckad liknelse egentligen.

1 kommentar:

Godiva sa...

Mycket bra liknelse! Någon som inte blir arg eller stött eller ledsen eller ger upp om man inte styr perfekt! Låter faktiskt som ett roligt knäck, du måste berätta sen!