måndag 10 mars 2008

Manneken Pis var det, ja.


(Fan. Han hann precis dra in den.)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Blir lika glad varje gång jag kommer hem från jobbet och ser att du har skrivit.
Din blogg är som varm bulle och kall mjölk på kvällskvisten. *mysig*

Netta! (Den blonda tjejen i klädbutiken på kastellgatan)

Snokis sa...

Typiskt. Fast han har fått ny outfit ser jag.

Godiva sa...

Ha ha!

Huskorset sa...

Tack Netta, och oooooh så varm och glad jag blev av din fina kommentar!
Jag sneglar åt ert håll när jag hämtar killarna och hoppas kunna ramla in på nån fyndig utförsäljning snart...

ordsnok: Mmmm. Mormor betalade.

Erik Ahrnbom sa...

Barn är uteliggare.

Snokis sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Snokis sa...

Sorry, ångrade mig. Det får bli:
http://snokis.blogspot.com/

Wennberg sa...

... vilken troligtvis är Europas mest meningslösa turistattraktion.