onsdag 13 februari 2008

Ta-Dah!

Om man tycker att jag är smått facistisk i mina påhopp i inläggen nedan så har man nog en poäng. Då kan man klicka och läsa lite här.

Jag önskar ibland att det fanns lite mer...laissez-faire och förtröstande tro på den enskilda människan i mina räpor. Den finns där någonstans, det är bara det att jag går igång som ett tröskverk när folk inte har tänkt efter (och kommit till samma slutsats som jag, givetvis). Och det är lättare att tycka till och sedan gömma sig på en blogg. Och kalla mig vad ni vill, men feg är jag inte. Följdaktligen:
Tove Wiréen heter jag.
Huskorset from Hell.
I´m just Your Average Little Drama Queen, appointed by the government.

5 kommentarer:

Peter Barlach sa...

Hej Tove, angenämt!

Det gläder mig att du går den här vägen. Ut i ljuset, istället för in i mörkret och döden som alla andra.

Känns rättvist och coolt. Hur är det med Filmstjärnan, ska du outa honom också? Loggan, ska du ändra den? Eller förblir du Huskorset?

Några frågor som inte kräver svar.

Välkommen hur som helst, hoppas det känns bra.

/Peter

PS: Jag funderar förresten på att bli anonym och bara kalla mig Bloggfullkomlig.

Erik Ahrnbom sa...

Nej, feg är du inte. Men jag gillar idén om ett rivjärn från trettiotalet som huskorsar upp hela internet.
Annars: Hej, Tove.

Godiva sa...

Stiligt!

Hej Tove!

Visst har du spelat pudeluppfödare i nån TV-serie?!

G. Odiva

moder solo sa...

du är såååå cooool...

Huskorset sa...

Hej kära ni alla!

P: Tack! Beträffande loggan får jag se hur jag gör, den kan ju behöva en upp-piffning, men namnet Huskorset from Hell stannar. Filmstjärnan outas när han behöver få fart på karriären.

E: Den idén är vad jag lever för!

G: Jepp. Jag bad om en cockerspaniel-frisyr, vilket jag tyckte maskören lyckades bra med. Filmstjärnan gjorde f.ö. den unge häradsbetäckaren med smak för litteratur och medelålders kvinnor (hans karriär går lite knackigt just nu;)).

M.S: ...tack finaste. Det var ju inte ett helt enkelt beslut.