fredag 26 februari 2010

Eftersläckning med älskad Filmstjärna - nu med tillägg!

Ensemblekalas i afton. Vi fixade käk, alla gäster hade i uppdrag att ha med sig en ost.
Detta är resterna av efterrätten (den gooodaste chokladtårtan. Helt utan mjöl, följaktligen lättlätt - om man undantar cointreaugrädden - och alldeles himmelsk, recept kommer i morgon):


Jävlar vad trevligt!
Och kronan på verket, en bonusstund tillsammans. Mitt i natten med varandra. Lite på pickalurven.


Tillägg:
Jag känner att jag behöver förklara detta nästan übersockriga inlägg.
Jag ser ju hur det ser ut, menar jag och jag har magsura kommentarer hos Gäddan i färskt minne. Lycka sticker i folks ögon, verkar det.
Såhär:
Det har hänt saker under de senaste dygnet som har fått mig att prisa min lyckliga stjärna (om jag har någon), eller slumpen eller vad det nu är.
Jag nöjde mig inte.
Jag litade på att det bästa skulle komma och det gjorde det.
I´m so fuckin´ happy.
Tack.

9 kommentarer:

Snokis sa...

Underbart att du är glad. Hoppas att ni hann ligga lite också, mellan chockladtårtan.

Godiva sa...

Åh! Klart man får skriva om lycka! Klart man ska göra det!

De som stör sig är det mest synd om.

Livet är faktiskt inte bara grottekvarn. Har jag hört. Eller, har jag läst på nån blogg, ha ha!

Lilla Blå sa...

Du är lycklig.
Bra så.
Mycket bra!


Skitbra faktiskt!

Malinka sa...

Hurra!

Huskorset sa...

:)))
Bästa bästa bloggvännerna. Kram på er!

wettexvärlden sa...

Åh vad härligt! :D
Hoppas ni får fler sådana dagar/kvällar!

Lo sa...

Det sticker inte i mina ögon. Jag blir bara glad! Och lite sugen på vin. Och chokladtårta.

Marie Rosenqvist sa...

Huskors - jag var härinne inatt och såg bakverket, du vet, du och bakverk och så något med din profilbild som gör mig glad.
Men efter att ha härjat både inne hos Lilla Blå och Wettex, vågade jag fan inte skåla här också.
Och fan igen så underbart att du är lycklig!

/Marie

Söderberg sa...

recept, ja tack!

i övrigt: grattttttttttttttis!!
äntligen!