onsdag 24 februari 2010

"What's all this white Stuff? Where the f*** is the buffet?"


7 kommentarer:

moder solo sa...

...det är väl dom som är buffén.....

Kerstin sa...

söta miffon!

Miss Gillette sa...

Vad använder du för ammunition? Alla tips mottages tacksamt.

wettexvärlden sa...

Kolla med Runar han har nog ett eller två tips på hur man tar hand om dem...

Huskorset sa...

moder solo: hehe

Kerstin: Jaaa! Men dom äter våra lökar och knoppar så jag är arg på dom.

Miss Gillette: Ja, jag är ju ingen Runar, men jag har hört talas om något som heter Rå odör som ska funka rätt bra.

Wettex: hehe.

Miss Gillette sa...

wettexvärlden: Fint namn. En gång skrev jag en blogganteckning om Wettexdukar, vilket visade sig vara ett ämne som engagerade många.

Runar ja. Jag blev av med hans nummer när mobilen blev stulen -- kan du slanga över det, snälla?

huskorset: Råodör funkar väldigt bra när det är grönt runtomkring det man kletar smeten på, men när det är så här djup snö slickar dom tydligen hellre tuberkelaskfat (Råodör stinker verkligen fan i brallan) än att svälta ihjäl. Hm. Man kanske kan göra som Hans & Gretas häxa och lägga ut ett spår av äpplen som leder rakt in i ugnen. There ain't no such thing as a free lunch, det måste dom ju lära sig, och nu är det dags att betala för alla vickningar och all nattamat dom har norpat här.

Godiva sa...

Amen gud va gulliga! Kasta ut gamla äpplen till dem! Vad är väl en tulipanaros mot en rådjurshäck?