torsdag 1 oktober 2009

Folk tror att det är så mycket glamour i min bransch


Och det har dom rätt i.
Om en stund kommer Filmstjärnan hem. Då ska han också få en liten natta-piatta.
Vi ses fem minuter om dagen, i nuläget. Om två veckor blir det normalt igen, men jag vill mena att det mesta ändå är väldigt fint just nu. Ongarna har plötsligt lagt av med att riva håret av varandra på morgonen och kramas istället. Vi har båda bra jobb. Jag trivs oerhört bra med föreställningen och på Angereds Teater.
Hösten.
Jag gillar verkligen hösten.

6 kommentarer:

Filmstjärnan sa...

Jag älskar dig!

Natta-piattan var fantastisk! Nu bakar jag Västsveriges godaste bröd...

Söderberg sa...

ser toppen ut
hösten är bäst!

Huskorset sa...

det var det.
fast jag hade somnat när han kom hem.
*smäktande hustru-suck*

moder solo sa...

jag älskar dig också....fast jag ska inte baka bröd....och ingen natta-piatta har man fått.....*smäktane ?-suck*

Snokis sa...

Perfekt!

Huskorset sa...

MS: ...du är gullig.
Snok: Ja det var fint.