fredag 23 januari 2009

NÄHÄ!?



4 kommentarer:

Anonym sa...

Sanningen överträffar ofta ens vildaste fantasier. Förresten fick jag precis ett pressmeddelande från City Airlines - de börjar köra direktflyg mellan Landvetter och Sundsvall den 26 januari. Fast det visst du kanske redan?

Huskorset sa...

Yes box! Men tack ändå.

Anonym sa...

Jag klipper mig också själv ibland. Det gör liksom ingen större skillnad, intalar jag mig. Men mest är det för att jag inte litar på frisörer. De är ett lömskt släkte som inte förstår det metriska systemet.

Huskorset sa...

Jo, du har en poäng där, Suz.
Men jag har liksom lite samma inställning i det här fallet som jag har när det anställs en person utan erfarenhet men med en arketypisk persona till en film/teaterroll: Det kan visst bli bra, men sannolikheten att det blir ett väl utfört arbete och ett resultat som står sig är större med en utbildad och erfaren person.