fredag 4 mars 2011

Vårmodet är här! (eller möjligtvis "Dagens Outfink")

Jag har köpt en ny fettkappa:


(klicka INTE på bilderna för då blir det reklam. Det har blogpress-appen hittat på och det har jag INTE läst om i det finstilta och är INTE särskilt glad för. Men jag har inte haft tid att ta reda på hur man får bort det)
Ni får tro mig på mitt ord när jag säger att den Större hackspetten, kanske den som vi hört i tallen borta vid bäcken om sommarkvällarna, sitter bakom och hackar loss.
Så här såg han ut i den förra, fjolårs-(nej, förlåt: _Vintage_ heter det ju)kappan:


Klicka INTE. Lita på mig.

6 kommentarer:

Lilla Blå sa...

Hukorset, vår egen Ingrid Schrewelius i fågeliket! I love you!

Lilla Blå sa...

RRRRiket skulle det stå. Inte liket!

Snokis sa...

Är du så frusen att du behöver en kappa till fettan?

Snokis sa...

Häpp?

Lilla Blå sa...

Snokis: Varför svarar hon inte? Tror du hon surar?

Huskorset sa...

Hahaha, ni är fina.
Jag har inte varit hemma ju. Förrns nu.
Klart man ska unna sig en fettkappa till helgen! Det duger inte att frysa om paketet.
Och Ingrid Schrewelius! Vilken komplimang!
Puss på er.