onsdag 24 mars 2010

Det är de små, små detaljerna som gör det

Ibland kan dagen räddas av en komplett oemotståndlig socker-punk-electronica-dänga, som somliga kanske skulle kalla sell-out. Själv väljer Huskorset att tycka att Fastighetsbyrån har riktigt bra musiksmak.

Idag ska jag nämligen öva på att vara ensam hemma. Det har varit det svåraste eftersom jag då inte behöver hålla uppe det lilla tunna skalet av social fernissa som tar mig igenom dagarna. Därför är jag nuförtiden enbart tacksam för barnagnäll och hantverkarbank. Men de sistnämnda är inte här idag, ongarna är i skolan och på dagis och Filmstjärnan ska jobba extra och träna träning, och jag ska alltså vara ensam hemma för att ta emot min sent-anländande-dock-i-god-tid-beställda, fantastiska 40-årspresent:


Men jag hämtar allt innan mellanmål, det gör jag.

5 kommentarer:

Godiva sa...

Åh, va fint, en knullgunga! Grattis!

Huskorset sa...

Hahahahaaaa! Bästa Godiva!

moder solo sa...

vääääldigt roooligt med knullgunga....försöker skratta tyst för att inte väcka mitt barn....åh...vad jag längtar till 40 så jag också får en knullgunga....

Godiva sa...

Japp, det ingår vid 40, jag läängtar också : -)

Duschen däruppe sa...

hehehe.
lyllo. värsta designvarianten dessutom.