onsdag 11 mars 2009

Film är bäst i hjärnan *uppdaterad

I natt har jag drömt igen. Tyvärr inget om er den här gången, kära bloggvänner. Utan om reella saker. Lejon och tigrar som skulle med till jobbet. De var Luke Skywalkers - som själv ser ut som ett lejon på sätt och vis. Han och lejonet låg och gosade i min soffa där jag bodde i ett brownstonehus i NY med min familj. Båda kattdjuren var drogade till en slags loj mysighet, men farligheten låg och lurade under ytan.

Oh well. Idag ska vi spela dubbla shower samt kolla på ett soppteater-genrep.

Uppdatering:
* Visst ja, Duschen på Parkgatan gjorde mig uppmärksam på att det ju var en skitsnygg, vältränad och mörkknollrig dvärg med också. Micke eller Mikael hette han och var utländsk skådespelare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den korte killen då? Micke? Mikael?

Huskorset sa...

Har nu åtgärdat mitt misstag medelst uppdatering.

Anonym sa...

Å, vad härligt. Hobby-Freud i mig vaknar och stryker sig över lösskägget. Ahaaaa.