torsdag 20 januari 2011

Huskorset for ovarsamt fram med sanningen

Jag fick ett mail från Partille Tidning, som läst här och tyckte jag var besk men rättvis. Fast jag skäms litelite nu att jag gick så hårt åt dem. Det var visst inte så att jag jobbade gratis, inte helt. Man får biocheckar värda 200:- som tack för sin medverkan som veckans bloggare i Partille tidning. Rätt ska vara rätt.
Dessutom var det nyttigt för Huskorset det där med deadline. Då skärpte hon sig lite. Tyvärr blev det tunt med kvällssamvaron med Filmstjärna och inte hann jag läsa runt på några andra bloggar till någon reda heller. Missade en massa kul. Så det är kanske tur att jag inte är proffs.

9 kommentarer:

godivas possetiva kommentarskaskad sa...

Du ÄR proffs! Det har inget med betalning att göra. f

godivas possetiva kommentarskaskad sa...

(f vet jag inte vad det står för, det kom på köpet)

Kung Blåtand sa...

Du ÄR besk och rättvis.
Inte ge efter nu. DU har alltid rätt(att skriva)
Och biobiljetter....
För en primadonna som du ;-)
Proffsig skött med den ovarsamma sanningen! h

Huskorset sa...

Ni är gulliga.

Godiva: F...itta kanske?

KB: Ja, va i allsindar ska jaaag med biobiljetter? :-D.
(Och du skrev dit ett h? ...helvete?)

Kung Blåtand sa...

Haha underbara du, ja vad i helvete!? D!
Inget fel i biobiljetter, men du ska va på röda mattan - innan bion.
Fattarunte. P

Huskorset sa...

klart jag fattade! hörde du inte mitt högdragna primadonna-"jaaag"? ;-D

Kung Blåtand sa...

jooo, min kära madame!
Ibland går vi om varann i den fantastiska humordjungeln!
P d och q.
Loooeve o loeve eller hur det nu stavas:-)

Mrs Li sa...

Besk och rättvis. Fytusan vilken bra feed back!

Kompetent, rolig och vansinnigt trevlig. Skulle dom ha lag till.

Puss på dig!

Huskorset sa...

Hehe, yessss! Puss på dig med!