onsdag 20 juli 2011

Just one of those days...

Det var idag dags för sömn-EEG igen för Åttaåringens del.
Det är koko som vanligt plus lite nyfräscha inslag av galenskap, men det hör också till.

Han får alltid välja någon liten grej efteråt ur sjuksysters presenthylla, idag blev det en bil-penna. Han och jag skulle handla mat sedan, och i affären tomtade han runt och ritade med den nya pennan rejäla knävelborrar med tillhörande pipskägg runt munnen och lekte att han var spanjor, hela vägen mellan delikatessen och frysdisken vid kassan. Nu vill han ta sånglektioner. Nyss busringde han Ornitologen och låtsades att han var kylskåpsförsäljare.
Hela tiden med ett knarkigt småflin i fejan.

3 kommentarer:

Lilla Blå sa...

Jag vill vara den här killen! Jag vill!!! Precis så vill jag leva mitt liv!

Huskorset sa...

Hahaha, jaaa. Jag med. Det verkar skitkul.

Snokis sa...

Mysig unge!