onsdag 18 augusti 2010

*Trrara ram tamtam taaaa*

Lystring, min bästa allmänhet! Lystring!
Det faller på min ytterst angenäma lott att idag tillkännage följande:
Snokis
har tilldelats
Huskorsets Stora Medalj
av tredje och största storleken,
i regnbågsfärgat, queerquiltat sidenband
att bäras närmast hjärtat när andan faller på
Detta för hennes
Högtflygande Klokskap, Lejonhjärtliga Mod och Fasta Handlingskraft
beträffande både hennes sons och hennes egna svårigheter i samband med den förres skolstart.

(För er som inte hängt med: Läs här först eller här med en gång.)

3 kommentarer:

Översättarhelena sa...

*stående ovation*

Snokis sa...

Alltså shit! Nu grinar jag också. Puss, puss, puss. Du är världens gulligaste. Ska försöka få mig själv att tycka att jag gjort nåt bra också.

Godiva sa...

FINT!