onsdag 1 december 2010

Rapport från första världen

När jag läser tillbaka hos stackars Snokis, som verkar ha drabbats av ungefär ALLA i-landsproblem man kan tänka sig, hittar jag två grejer under avd "Ungar är för härliga" (för det är dom ju ibland):

och

Apropå det, utan att för den skull på något sätt förringa Snokis vedermödor, vill jag gärna dela med mig av Arabens kommentar när jag häromdagen först smågnölade över något som hänt, sedan ursäktade mig och sa att jag visste att det var i-landsproblem:
"Det vore mer anmärkningsvärt om du, som bor just i ett i-land, skulle ha u-landsproblem."
Onekligen.

3 kommentarer:

Snokis sa...

Jag såg den där kommentaren under nåt inlägg för ett tag sedan. Troligen under det inlägget Araben skrev det under. Bra kommentar i alla fall.

Huskorset sa...

Yep, det blev en Fejanstatus av det också.

Godiva sa...

Mmm.