måndag 8 december 2008

Sundsvalls Station



Jag börjar min första dag med att komma försent.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men WTF! Du lär väl ha laga förfall, åkt över en halv kontinent. Nästan, i alla fall.
Skyll på SJ, det funkar alltid.

Anonym sa...

Hahaha... det är nog helt ok. Om jag ska skvallra lite är Starwars jättemorgontrött! Kram på dig, och ha så kalaskul!

Tingeling sa...

Sundsvall är en vacker stad! Har en fd svärmor där, om du skriver vad pjäsen heter så ska jag tipsa henne. Hon är en tvättäkta kulturtant.

Break a leg nudå (inte bokstavligen så klart men törs ju inte skriva ly... och så vidare :-)

Huskorset sa...

Alla var snälla när jag kom fram och pjäsen heter "Fallna från månen" och är en barnföreställning, men din exsvärmor är naturligtvis välkommen ändå, Tingeling.

Tingeling sa...

Ah! Då ska jag tipsa exet om det, han ska dit med vår dotter över jul :-D

Huskorset sa...

Tingeling: Jo, alltså - vi repar ju först... Premiär 14 februari.