tisdag 18 december 2007

Det är mycket nu

Jag skriver listor över listor jag behöver skriva.
Listor över saker som bara måååste göras innan Stockholmsresan till släkt och julfirning.


(Taget med Filmstjärnans telefon, min kamera vill inte vara med sedan Lillkillen hånglade upp mobilen för någon vecka sedan.) Eftersom vi kommer hem igen efter jul cirka sju timmar före herrar Packmästare kommer och stoppar ner oss i lådor och herrar Flyttgubbe kommer och bär bort oss, måste sjuttifjorton saker göras innan fredag.

Idag tog jag en en-och-en-halv-timmes-spurt i Nordstan och köpte julklappar till Femåringen och Lillkillen och alla deras kusiner:


Prutt-slime. Ain´t no christmas without it.

1 kommentar:

Huskorset sa...

"Adam": Jag har aldrig träffat dig och tror du är en ljugis och tänker inte klicka på din länk.