lördag 3 november 2007

Kallas också fusk

Googlade på Walkthrough Wii Zelda och insåg att det givetvis var ursimpelt att att sig in i det vaktade huset just därför att man var en hund (varg, då).

Filmstjärnan är teaterledig, jag har laddat upp med lammgryta och vin. Vi har en halv pava Six grapes och lite Västerbotten över och jag planerar en lång härlig vuxenqualitytimekväll tillsammans. Spelandes Zelda på Wii när ongarna somnat.
(Wii:et fick jag i födelsedagspresent av Filmstjärnan för knappt ett år sedan. Locklistpanelexpert-regissören kommenterade gåvan vid öppnandet: "Det var den mest osjälviska present jag hört talas om i hela mitt liv")

Så jag var tvungen att ta reda på hur man gjorde, det är inget kul att börja med att ha fastnat. Jag var verkligen tvungen.
Jag hade inget val.
Alls.

..prata med varandra? Det gör vi ju jämt annars.

Inga kommentarer: