söndag 16 januari 2011

Mitt hem är min cirkus

Äsch, ni vet eller kan väl gissa hur de kan vara...
Åttaåringen är sjuk igen t.ex. och jag är orolig för honom.
Crap som händer.
Annan crap som inte händer.
Beträffande att jag skulle vara veckobloggare för kommunens huvudorgan: Partille Tidnings helgredaktion verkar ha missuppfattat något någonstans eftersom de inte lagt ut något av de tre inlägg jag skickat in per mail till den adress de bett mig. Sss. Det ordnar sig väl. Ingen ko på någon is. Meeeeen det känns... Oh, well. Det är ju internet vi talar om här, så...

Julkorv!

2 kommentarer:

Snokis sa...

Det kan inte vara mitt fel om blivit censurerad. Jag har skött mig och läst i tysthet, utan kommentera om några könsorgan i bestämd form.

Krya på åttaåringen!

Huskorset sa...

Tack. Vårdcentralen börjar säkert tycka att vi är sådana där Münchausen by proxy-föräldrar. Det var nämligen inget allvarligt fel på honom, sa doktorn.

Och jag uppskattar din julbordsdiskretion, haha.

De som hängt med här länge märker nog att jag kört lite recycling på PTbloggen, men det kändes bättre att göra det än att i en och en halv timme svettas ihop en text till en deadline med nattsömnen som pris och sedan publiceras den inte när den ska.