onsdag 21 januari 2009

Vinn biobiljetter från Andra sidan Sundet!

Nu jädrar är det strid på kniven.


Fasen att jag inte är hemma i Jonsered. Filmstjärnan är en fena på sån´t här. Jag är inte riktigt färdig att skicka mitt svar än, men det kommer, tyvärr måste jag jobba också. Fast generöse Börge låter en vara med i utlottningen ändå, om man länkar - så länka på! Jag undrar om man får två lotter om man både länkar och svarar? Hm...så måste det vara. Man har i nuläget en vecka på sig.
Get down, folks!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tackar för visat intresse och väntar tålmodigt på ditt svar...

Anonym sa...

Jag är urusel på att tävla och att tävla om filmcitat.. jag som ser så lite film... men.... jag har länkat till Göte för de av mina bloggkompisar som gillar att tävla... Hoppas du vinner Huskorset! Kram!