tisdag 6 januari 2009



20 kommentarer:

Elin sa...

GRATTIS!

Ting sa...

Grattis!!!
Fan vad smarrigt!

Sus sa...

Grattis!!
39 år.
Ett år älder än mig.
Så du vet.

litet hus sa...

Hurra!

Godiva sa...

Det var verkligen en fin tårta! Grattis!

Anonym sa...

Grattis! 39 år...
då var jag 24 år då du föddes.
Så du vet...Och vilken fin tårta. Kram!

Anonym sa...

I dag er det Huskorsets fødselsdag!
Hurra! Hurra! Hurra!
hon sikkert sig en gave får
som hon har ønsket sig i år
og dejlig chokolade med kage til.

Hvor smiler hon, hvor er hon glad
Hurra! Hurra! Hurra!
Men denne dag er også rar,
for hjemme venter mor og far
med dejlig chokolade med kage til.

Og når hon hjem fra jobbet går,
Hurra! Hurra! Hurra!
Så skal hon hjem og holde fest,
og hvem der kommer med som gæst,
får dejlig chokolade med kage til.

Til slut vi råber højt i kor.
Hurra! Hurra! Hurra!
Gid Huskorset længe leve må
og sine ønsker opfyldt få -
og dejlig chokolade med kage til.

Grattis önskar Netta!

Anonym sa...

Stort grattis och kramar från oss på Otterhällan!

Ataharis sa...

Herregud, vilken tjusig tårta! Hoppas du får en toppenfödelsedag. Stor kram!

a n k i e f o n t ä n sa...

Smyger mig fram och önskar dig ett varmt GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Anonym sa...

Nää? Du är den tredje som fyller år i dag. Kanske den bästa? Stort chokladfyllt megagrattis från mig.

Och så några hallon på det.

Världens bästa Huskors. Åh, kram, kram för fanken. :)

Översättarhelena sa...

Bara för att jag är så sen så försöker jag kompensera det med att gratulera både här och på fejan. Hurra för dig!

Söderberg sa...

hurra!!!

Anonym sa...

Och jag hann fanemig också! Hurra! Grattis!

Anders Sparring sa...

Oboy grattis!
Då är vi lika gamla du och jag. I ungefär 4 månader.

kram och grattis

go tårta föresten. Sånt syns.

Peter Barlach sa...

grattis i efterskott!

Snokis sa...

Grattis i efterskott. Jag skulle nog vara lite för feg för att beställa en sån där tårta, skulle tänka för mycket på vad tanterna på bageriet skulle tänka och så.

Huskorset sa...

Smällpussar till alla!

Anonym sa...

Grattis, grattis!!
Lite sent, men vem har tid att blogga nu förtiden??? Inte jag i alla fall!!

Fredrik sa...

Grattis!! Kram:)