söndag 28 september 2008

Lisebergs-new age



I Kristallsalongen mötte jag mitt sanna jag.

10 kommentarer:

Godiva sa...

men... har jag inte sett dig i nån film?

Huskorset sa...

Jo, Coneheads.

Huskorset sa...

glömde:
:D

Anonym sa...

Men... är det du som är Maud Olofsson?!

Sus sa...

Det finns en skitbra spegel på Grönan.Man får en kropp lik Angelina Jolie. Den borde väl alla få ha?
Ja, spegeln alltså.
Kroppen tar jag.
Copyright.

Anonym sa...

Nämen! Jag som just tänkte "fy så barnsligt, jag måste sluta titta in här, hon har ju slutat". Hurra!
Kan dessutom tipsa om Sveriges trevligaste parkeringsgarage: under undstorget i Helsingborg kantas hela garaget i två våningar av Lisebergsspeglar. Det är mina barns främsta anledning att åka till Hbg...

Snokis sa...

När man ser dig i halvfigur kan man inte ana att du har så korta ben.

Anonym sa...

Vad modig du är!
Klä ut dig till Marit Paulsen så där bara och sen gå till Liseberg.

Anonym sa...

Ah. Jag undrade just vad det hade blivit av Göran Perssons gamla glasögon. Vänta ett decennium eller två så blir de moderna igen. Eller tre.

Figges Blogg sa...

Jag är fascinerad av dvärgar.
Jag utvecklar inte detta mer än så.